سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
آغاز - حرف حساب
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • امروز روز تولدم است.حالا که هیچکی از این موضوع خبر نداره دیدم بی مناسبت نیست که یه هدیه ای که شده به خودم بدم.واسه همین یه وبلاگ درستم کردم شاید دل خودم را بتونم راضی کنم.مناسبت دیگر این روز اینه که با توجه به اینکه اخبار اعلام کرد ایران در میان 69 کشور دنیا در ضمینه فناوری اطلاعات رتبه آخر را کسب کرده به رگ غیرت بنده برخورده و دیگه به سیم آخر زدم و این وبلاگ را درست کردم.

    مجتبی وطن خواه ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 11:12 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :2844

    سفارش تبلیغ
    =
    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آغاز - حرف حساب

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<